12 Haz 2008

ı wısh ı was a flıyıng pıgeon ın the skırt of ache mountaın...

aqadarashlar hepınıse meraba... sıteme gırmeyelı usun zmn oldu cunku bu kadar sure boyunja agrı ılımısde bır olayla ılgılenıyordum. genelde olayları sıcaq sıcaq yazmak pek hosuma gıtmes. artık benı tanıyorsunus ben duygusal bır ınsanım, olaylara kendı saırane yonumu katarak yazarım ıcımde kopan cılgın fırtınaları yansıtarak yazarım yanı yasadıgım olay heyacan werıcı olmasa bıle mutlaka ona edebı bır anlatım kataraak onu heyacan werıcı hale getırmeye cabalarım sonucta alahu teala bıze akıl wermıs o aklı en guzel en yuce sekılde kullanmakda tabıkı bızım gorewımız:..
gecen gun ewde otururken bırdenbıre otulok exspresım yanıp sonmeye bashladı. acaba bu gızemlı meılı gonderen kımdı we ne yazmıstı wede benden ne gıbı bır yardım talebınde bulunuyordu bunu en basta anlayamadım cunku henuz meılı acıp okumamıstım. meılı acıp okudugumda yıne gercekten cok duygulandim... agrı ılımızden gelen gonderıcısı belı olmayan bır meıldı bu.

merhaba hudayı abı bu meılı ulkemızın cennet kosesı agrı ılımızden yazıyorum agrı dagına gelen turustler bırer bırer kayboluyor ılımızın turuzım gelırı azaldı buradan olanlara bırsey yapmıyor o yaratık ama turust gelınce hemen onu olduruyor lutfen yardım et hudayı abı sımdılık kapatmam lazım 1 mılyonluk actırmıstım sana maıl atmadan once bıraz feceboka takıldım o yuzden zamanım dolmak uzere cafenın sahıbı sabrı abı kalk demeye basladı o yuzden lutfen hemen gelırmısın buraya ben merkezdekı Matrıxs ınternet cafeden gırıyorum oraya geldıgınde MaD_HeArT kım dersen sana gosterırler telefonumuda werıyorum 0537 neyse abı weremıyorum hemen kalkmam lazım acıl cıkıs byeeeeeeeeeeeeeeee

meılı okur okumaz durumun acıl oldugundan dolayı ne yakın dostum ercanı nede bır arkadasımızın babasını arayabıldım hemen esenler otagarına gıdıp agrıya gıden ılk otobuse bır bılet aldım we agrı ılımıze dogru yola koyuldum. otobuste wolkmanımın kulaklıgıına candan ercetının dunyada olumden baskası yalan adlı sarkısını koyup bıraz olsun ambıyans yapmak ıstedım ama sesı fazla acmısım muavın geldı uyardı bende cay ıstedım sagolsun kırmadı werdı zaten ondan sonra hababam sınıfı uc bucuk atıyor fılımını koydular gercekcı bır fılm deyıldı hele korkunc hıc deyıldı resmen guldum ızlerken ondan sonrada truwa fılımını koydular onun yarısında asıl hektoru dısarı kawgaya cagırırken uyuyakalmısım agrı otogardada yıne aynı muavın uyandırdı we otobusten ındım kısaca yolculugum boyle gectı. acıkcası muawıne bıraz kırılmıstım cunku pamukowa metın dınlenme tesıslerınde benı uyandırıp haber wermemıstı bende o guzel gozlemelerı kacırmıstım ama olsun donuste yerım yanı benım ıcın hıııııc sorun deyıl. otogardan cıkınca Matrıxs ınterenet cafe tam karsımda tum ıhtısamıyla duruyordu. ıcerı gırdım selamun aleykum dayı aleykum selam ya dayı burada MaD_HeArT dıye bırısı varmıs kım o dıye sordum arkada oyun oynayan bı adamın yanında taburede oturan we adama sureklı abı yardım edıyım geceyım dıen bır cocuk ayaga kalktı. benı gordugunde gozunde hem sewınc hemde ınanamaz bakıslar wardı hemen kostu boynuma sarıldı gozlerı dolmustu bende ona acıdım we onu bagrıma bastım. cocuk bana "abı buradan gıtmelıyız burada konusamayız cunku burası hıc guwenlı bır yer deyıl". dısarı cıktık kafenın arka tarafındakı arsaya gıttık. we sohbetımıze basladık. "korkunccc abı oncelıkle sana geldıgın ıcın cok tesekur ederım senın bu tur dogaustu olayları cozmekte olan ustun basarı we gorewıne sadakatle baglılıgın artık tum turkuye tarafından bılınıyor senı tanımayan yok sen cok akıllı zekı wede yakısıklı bırısın abı" dedı. uzaklara bakarak sıgaramdan bır nefes cektım we kısık sesle "sorun ne" dıye sordum. cocuk "abı ınanmayacaksın ama..." dıye cumlesıne baslarken onu durdurdum "hey dostum ben kımın gorse ınanamayacagı seylere alıskınımdır o yuzden palavrayı bırakda anlatmaya baslasan ıyı edersın adamımmm" dedım. cocuk bır an suskunlastı aglayacak gıbı oldu fakat bakıslarımdakı musfık ıfadeyı gorunce duzeldı. "abı burada bır yaratık war. gunduzlerı dagdakı kılısede uyuyor gecelerı ıse oraya gelıp CaMp yapan turıstlerı olduruyor" dedı. "pekala ama once bana burada neyle karsı karsıya oldugumuzu soylemelısın" dedım. "wanpırmı, kurtadammı yoksa zonbımı? hangısı he?"
cocuk yıne suskunlastı. onun bu duygusal tawırlarından artık bıkmıs usanmıstım cunku bahsettıgı sey her ne ıse su an belkıde masum bır turustı yıyor olabılırdı. cocugun dudaklarından "abı onun adı Hıbılık..." dıye bır cumle dokuldu. arkadas benı o an bır gulme tuttu :))))
cocuk durmadan neye guldugumu soruyordu ama benım aklkımda sadece bır cumle yankılanıyordu "hıbılık..hıbılık...hıbılık...puhahaha ısme bak lan. neyse sonra gulmem gectı sandım "anlat bakalım" dıye cumleye basladım ama yıne gulme tuttu. cocuk "abı dalga gecme sende buralı deyılsın senıde oldurebılır" dedı ben de "tırenden korksak demıre bınmezdık aslanım" dedım. aradan bıraz wakıt gectıkten sonra gulusme faslı bıttı. tepedekı kılısenın oraya gıttık oradan arkadasım ercanı aradım we dedımkı "olum ercan burda bı manzara war gorsen g**** duser bır arkadasımızın babasınada selam soyle" ercan hemen kılasık tawırlarına burundu geleyım falan yaptı ama hayır burada onunla ugrasamazdım gelmesını ıstemedım. asagıdakı karede ben ercanla konusurken benı dawet eden cocugun benden habersız cektıgı fotografı goruyorsunuz.

resımde gordugunuz uzere o yandakı kılısede hıbılık uyuyor. bu arada hıbılık ne dıye soran arkadaslar ıcın bıraz bılgı toparladım ıstersenız okuyabılırsınız:

Türkiye'nin bazı yörelerinde yaşayan insanlara göre, görünüş olarak Alkarısı şeklinde olan kötücül bir varlık. Ona gıbılık da denilmiştir. Ancah "hıbılık"ın ondan farkı vardır. Alkarısı sadece yeni doğum yapmış kadınları rahatsız eder. Oysa hıbılık kadın-erkek hiç kimseye rahat vermez. Hıbılık genellikle yalnız kadın görünüşündedir ancak erkek görünüşlüsü de vardır. O, yanına gittiği kişinin göğsüne çöker ve nefesi kesilip ölene kadar boğazını sıkar.

hımmmm demek buraya gelen turustlerı etkısız hale getıren hıbılık :D buydu onu en kısa zamanda yakalayıp oldurmem gerekıyordu. cocuga sehre gıtmesını soyledım, geceyı ormanda CaMp yaparak gecırecektım ama cocuk "sana bısey olursa kendımı asla affettmmeemmmmm" dıye aglamaya basladı bende ona ıkı tane tokat caktım kendıne gelsın dıye hakıkatten tokatlar ıse yaramıs olacakkı kendıne gelıwerdı we gıttı. on metre kadar yurudukten sonra arkasını dondu we "korkuccc abı emın mısın gıtmemı ıstedıgınden" dıye bagırdı. yerden aldıgım tası ona dogru fırlattım ama bılerek ısabet ettırmedım cunku o sadece masum bır genctı ona zarar wermeyı ben deyıl hıckımse ıstemezdı cunku cok korkmustu yazık cocuga yaaaaa

gece uyku tulumumun ıcıne yapraklar falan doldurarak sankı ıcınde yatıyormusum ızlenımını werdım. hıbılık bu tuzaga cabuk dusecektı. orada bulunan bır agaca tırmandım we hıbılıkın gelmesını bekledım. bırde sıgara yaktım kendımı hababam sınıfı fılımındekı mahmut hocadan saklanan ınek saban we guduk necmı gıbı hısedıyordum. beklerken homurdanarak kapkara bır yaratık geldı we uyku tulumunun ustune coktu. hemen agactan atladım yerden bır dal parcası alarak sınsıce hıbılıka sokuldum. dalı once ufaktan kulagına soktum tek elıyle kulagını kasıdı. gulmemek ıcın dıger elımle agzımı tutmustum. bı daha yaptım. yıne kulagını kasıdı. bu sefer dalı ensesıne wurdum we "NAAAABER LAN KILIBIKKKK" dıye bagırdım. yaratık cok korkmustu durmadan onu dalla dowuyordum bır anda aglayarak ayagıma sarıldı "abı ben ettım sen etme sadece gelen turustlerı ac oldugum ıcın yıyordum baska carem yoktu hırsızlık yapsam dahamı ıyıydı" dıye aglamaya dewam ettı bende "heralde hırsızlık yapsan daha ıyıydı lannn senın yuzunden kac tane ocak sondu kac yuwa yıkıldı kac bebe oksuz kac bebe yetım kaldı bılıyonmu" dıyerek onu dowmeye basladım. ben dowmekten o dayak yemekten yorulunca duaya baslama nıyetıyle awuclarımı actım bunu goren hıbılıkın yuzundekı dehset ıfadesı gormeye deyerdı "yooo hudayı ıste bunu yapmaa" dedı. "buraya gelenlere yaptıklarının yanında bu az bıle kalır bay hıbılık.. uzgunum ama uc kuluwallak bır elhamımın tadına bakacaksın....bye" dedım.... duaları bıtırdıkten sonra war gucumle hıbılıkın yuzune ufledım hıbılık acı ıcınde erıyerek gozden kayboldu. arkamdan bır ses duydum "bırawo hudayı..." allah allah buda kım sımdı yaaaaa
arkamı dondugumde cok guzel bır kız gordum hemen awuclarımı acarak dua pozısyonumu aldım we "sende kımsın bayan?" dıye sordum. "ben hıbılıkın kacırdıgı yerlı turustlerden bırıyım buraya ızmırden geldım" ewet dedıklerı dogru olabılırdı cunku ızmırın kızları guzel olurdu we bu kızda cok guzeldı tıpkı pınar altuya benzıyordu "tamam o zaman bayan benımle sehre kadar gelebılırsınız" dedım. arkamı donup yola koyuldum. "adın ne" dedım. ses gelmedı. "hey bayan sana adının ne oldugunu sordum" dıye bır cıkıs yaparak arkamı dondum oda neeeeeeeeeeeee annecııımmmmmmmm
demınkı oldurdugum hıbılıktan daha korkuc bır yaratık karsımdaydı bana bagırarak "boeaaaaaa sen benım kocamı oldurdun bende sımdı senı parcalayıp yıyıcem once kollarını sonra bacaklarını koparıp yıycem en sonundada beynınıııı anladınmı beynını yıyıcemmmmm" dıye bagırdı we gogsume coktu lanet olsun kımıldayamıyorumnefesde alamıyorum dısı hıbılık ellerımı tuttu we yalamaya basladı bırden bıre ılerıden tanıdık bır ses duydum bu ses uc kuluwallak bır elham okuyordu sonrada pufff dıye bır ses duydum we uzerımdekı dısı hıbılıkda erıdı
bu gelen MaD_HeArT tı ınanılır gıbı deyıldı bu tasralı genc hayatmı kurtarmıstııı.... dur bakalım senın gercek MaD_HeArT oldugunu nasıl anlayacagım dedım we uzerıne dogru uc kuluwallak bır elham okuyup ufledım hıcbırsey olmamıstı boylece kendımı guwende hıssederek yola koyuldum bıraz yurudukten sonra aklıma uyku tulumumu orada unuttugum geldı gerı donup aldım we kısa bır yuruyusten sonra sehır merkezıne wardık Matrıxs ınternet cafeye gıttık orada bana cay we kasarlı tost ıkram ettıler sonra otobuse bındım. aynı muawın ordaydı "bana bak metın dınlenme tesıslerıne geldıgımızde benı uyandır yoksa sana tekme tokat dalarım" dedım hemen tırstı "tamam abı" dedı we uyandırdı orada gozlememı yedım ayranımı ıctım. artık agrı ılımız huzur we guwen ıcerısınde we bunu bana yanı namı dıyer KORKUCCC a borclular. umarım bu hıkayemdende bır ders cıkarmısınızdır. bu arada olanları ercana anlattıgımda "lan olum sen malmısın madem gunduzlerı kılısede uyuyor neden kılısenın yanında fotoraf cektırdınde gıdıp onu gunduz vaktı uyurken oldurmedın" dıye sordu. sıgaramdan bır nefes cekerek uzaklara baktım we "o zaman bu guzel bır macera olmazdı... sıtemı okuyan sadık takıpcılerıme her zaman guzel bbır macera borcluyumdur bunu sakın unutma dostum ercan" dedım. gercektende oyle... sızı cok sewıyorum.. herkese selam byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hiç yorum yok: