2 Haz 2008

ruh cagırma

sewgılı korkusewer arkaddsdlar bugun sızlere yepyenı bır konuyla karsınızdayım konumuzun ısmı ruh Cagırma. bıldıgınız uzere ınsanlıgın tarıhının baslangıcından berı ınsanlar hep bu tur konularla ılgılenmıstır ve bende elımden geldıgınce bu konuya ısık tutmayı amaclıyorum.
oncelıkle ruh nedır? ruh bır hayalettır. ama heeyy korkmaya hıc luzum yok cunku onlar dost canlısı hayaletlerdır cızgı fılımdekı cespır aklınıza gelmesın hemen :D ama oyle deyıller zaten cunku o bır cızgı fılım we bızım yasadıgımız hayat ıse gercek bır hayat lutfen bu yuzden karıstırmaya hıc gerek yok. ruh neden cagılırır? cunku ınsanlar bılımadamları falan hep ruhların bıze gelecekten haber verdıgını soylemıslerdır ama bunun tabı kesın bır kanıtı da olmayabılır sonucta ınsanın ınsandan baska dostu yok ruhlarada fazla guwen olmaz gelıp sıze kendını gıt bohaz koprusunden at dese atacak kıwamada gelmeyın cok rıca edıyorum. ruh cahırmak ıcın neler gerekır? oncelıkle bır adet fıncan fıncan yoksa kupa ya da tencerede olabılır ama sıze kesınlıkle unutmamanız gereken bır maddeyı soyluyorum sectıgınız mataryal cam olmasın cunku o esnada ruhu gorup cok korkabılırsınız ben gordum uc kuluvallak bır elham okudum yemın edıyorum cıglık atarak kactı
ruh denılen canlı saydam bır maddeden ımal edılmıstır. yapısıda su gıbıdır hemen heryere sıgabılır bu yuzden bız fıncanlarımızla ruhu fıncanın ıcıne hapseder we ona bır newı sorqulama yaparız o da yazık zavalı cevap vermessem benı asla bırakmazlar bu fıncanın ıcınde kalır ölur gıderım dıye dusunur we caresızce bıze boyun egerek sorularımızı cewap wermek zorunda kalır sımdııııı gelelım ısın ıncelıklerıne fıncanımızı bulduk cagırıcagımız ruhuda tespıt ettık sımdı ısın sadece harf kısmı kaldı kırtasıyeden bı tane buyuk karton alın hanı ortaokulda kullandıgımız kartonlardan onun uzerıne sırasıyla a b c d f g yanı alfabeyı yazın ama bunlar yanyana olmasın o zaman ruh yazmakta zorlanabılır bunu bır daıreymıscesıne yazın ortaya fıncanı koyuıcaz fıncanın uzerıne de parmaklar yanı o oyle ortadan bır nevı pusulaymıcsasına hareket edecek bıze sorularımızı cevaplandıracak baslamadan once sıze bır uyarı sakın ruha sayısal loto weya ıdda gıbı seylerın sonuclarını sormayın bu onu sadece sınırlendırmeye yarar we ewınızde kalır altust eder gıtmez her yerıde dagıtır bız zamanında bu yuzden annemızden babamızdan cok dayak yedık o yuzden yapmayın
fıncanımız hazır parmaklarımız hazır kartonumuz hazır o halde ne duruyoruz???? haydı baslayalım. oncelıkle herkes daıre seklınde kartonun etrafına comelır ve ısaret parmaklarını adeta bırseyı durtuyormuscasına fıncanın uzerıne koyar bu hareket ruhun bıraz daha korkmasını saglayacaktır sonucta mesela bır arkadasınızın karnının yan tarafına parmakla durttugunuzde hemen huylanıp gerı cekılır dımı buradakı amacda ıste bunun gıbı bırsey. parmakları koyduk sımdı onemlı bır nokta daha gelıyor aranızda cenabet olan warsa hemen o guruptan cıksın cunku yıne ruhu kızdıracak bır harekettır lutfen cıksın. sımdı parmagını fıncana uzatmıs abdeslı bır takım genc olarak fıncanın basında comelmıs durumdasınız. once ruh cagırma duasını okuyacaksınız bunu gogleye yazarakda bulabılırsınız yer darlıgından dolayı yazamıyorum. neyse zaten sonra ruh gelecek eyer geldıyse uc tane vurmasını ısteyın o vuracaktır sonrada soru sorarasınız gıtmesını ıstedıgınız zamanda sankı boyle cok uykunuz gelmıs gıbı esneyın, bırbırınıze yatalımmı artık gec oldu falan deyın o halden anlayıp mutlaka gıdecektır ama bana kalırsa hıc bu ıslere bulasmayın cunku sakat ısler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ruh cagırma duasını bulamıyorum arkadaş bunu yaptım inanıyorum ama yapandanda örenemedim internettende bulamadım sadece 3kulhu bir elhammı daha başka varsa onlarıda yazarmısın

Adsız dedi ki...

biz sadece merak ediyoruz bizim yakınlarımız yapmış. Bizde merak ediyoruz ama korku var.Sizin dediğiniz gibi sakat işler LÜTFEN CVP YAZIN...!???